Prestasi Kebimbangan Boleh Bantuan Atau penghalang

Prestasi Kebimbangan Boleh Bantuan Atau penghalang

Ia dianggap sebagai satu kelebihan untuk artis profesional untuk mengalami kebimbangan prestasi. Ia dianggap bahawa mereka akan melakukan yang lebih baik dengan kebimbangan itu.

Tetapi ada kebimbangan dan keresahan. Sesetengah boleh menjadi lumayan, membuat anda melakukan yang terbaik anda. Tetapi ada yang boleh melumpuhkan, mewujudkan pelbagai masalah.

Sebagai contoh, jika anda mengalami keadaan kronik kebimbangan prestasi, anda boleh mendapat berdebar-debar ganas, mungkin dengan perasaan bahawa jantung anda akan melompat keluar dari tempat.

Itu tidak akan melakukan kesihatan jangka panjang anda banyak yang baik.

Gejala lain boleh termasuk perut buncit dengan sendawa atau kembung perut. Cirit-birit. Kurang tidur. Tidak dapat menumpukan perhatian. Ini tidak akan menjadi sangat membantu ke arah prestasi yang cemerlang anda.

Terdapat ubat homeopati yang indah yang boleh mengurangkan kebimbangan anda. Ia dipanggil Argentum Nitricum, Arg nit untuk pendek. Apabila anda memilih untuk bekerja dengan homeopati, anda perlu menjadi sangat banyak berhubung dengan perasaan anda, sensasi anda, keunikan anda. Kemudian anda perlu untuk melihat perlawanan di ubat.

Tanda-tanda yang datang di bawah sfera tindakan termasuk:

kebimbangan jangkaan
takut ketinggian dan melihat ke atas di bangunan tinggi
hurriedness, jadi kesilapan boleh dibuat, menambah kepada kebimbangan
takut terbang
gerak hati
kelemahan berkala, membuat anda lebih cemas
lebih cemas apabila sahaja, lebih baik dalam syarikat
claustrophobic
lebih buruk bagi haba
lebih baik di udara terbuka
Jika sebahagian daripada gejala-gejala ini seolah-olah sesuai dengan gejala kebimbangan prestasi anda, kemudian Arg nit mungkin bukan sahaja membantu kebimbangan anda sebelum persembahan, tetapi sama sekali boleh menyelesaikan kebimbangan melumpuhkan sama sekali. Ini kemudiannya boleh menghalang sequela yang berikut, seperti masalah jantung berdebar jantung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar