Jenayah Cancer Komited oleh Doktor

Jenayah Cancer Komited oleh Doktor

Sila baca dengan teliti jika anda jenis orang yang berfikir "perubatan alternatif" adalah perdukunan dan ada benar-benar tidak ada konspirasi untuk mendiamkan ia.

Doktor Itali, Giuseppe Nacci tidak akan dibenarkan untuk menjalankan amalan perubatan selama 4 bulan. Menjawab "perintah doktor," bersamaan AMA kita, dia berkata, "Perintah Doktor tidak menerima kursus saya rawatan."

Ini adalah hukuman tatatertib diputuskan oleh "Perintah Doktor Trieste" terhadap doktor Giuseppe Nacci. Sanksi itu ditandatangani oleh Presiden keluar Mauro Melato. Keputusan itu diambil oleh Commissione Centrale per gli Esercenti e le Professioni Sanitarie (Suruhanjaya Pusat kaum pedagang dan Kesihatan Profesion) di Rom.

Perintah Doktor mempertikaikan "bukan konvensional" rawatan perubatannya, yang mereka anggap "tidak betul." (Yang bermaksud, "tidak dibenarkan oleh mereka."

Dr. Nacci menegaskan bahawa "dia melayan kanser dengan merangsang tindak balas imun, sekali gus mengelakkan kemoterapi". Terapi metabolik beliau menggunakan vitamin dan membuatkan pesakit mengikuti diet yang betul. Mencadangkan jenis ini terapi, Dr. Nacci menulis "Seribu Tumbuhan terhadap Cancer tanpa Chemo-Therapy."

Beliau telah menerbitkan beberapa laman web Amerika, seperti Kesihatan Persekutuan Kebangsaan. Dr. Nacci juga menerbitkan buku "Diventa Medico di Te Stesso" yang ("Menjadi doktor anda sendiri"), menerima beberapa hadiah dan anugerah bagi mengiktiraf aktiviti sastera. Anugerah rasmi diadakan di Dewan Majlis pada bulan November 2007, tetapi telah dikritik oleh "Perintah Doktor," yang dimaklumkan kemudian Menteri Kesihatan, Livia Turco.

Tetapi dia tidak memberi. "Saya bimbang tentang pesakit saya merawat. Apa yang akan berlaku kepada mereka sekarang?"

Dia menghantar surat kepada semua pesakitnya, untuk memberitahukannya kepada mereka: "Oleh kerana sekatan yang dikenakan, saya terpaksa meninggalkan anda". Surat dihantar kepada pesakit juga disertai dengan hukuman Mahkamah Agung Itali, mengenai prinsip kebebasan doktor dalam memilih rawatan perubatan.

Hampir 40 pesakit Dr. Nacci adalah merujuk kepada, termasuk dua pesakit yang menghidap tumor otak, sepuluh dari kanser payudara, tiga dari kanser paru-paru.

Perintah Doktor Trieste, yang tidak mahu mengeluarkan apa-apa komen, tetapi hanya mengesahkan bahawa doktor telah digantung, seperti yang ditunjukkan melalui pemberitahuan keputusan itu dihantar kepada semua institusi berkaitan.

Dr. Nacci adalah salah satu terlalu sedikit doktor yang baik yang enggan mengekalkan pembohongan daripada "pertubuhan perubatan."

Ia adalah cara dunia ini untuk memanggil apa yang "baik," "jahat" dan apa yang "jahat" "baik."

Orang-orang yang telah menerima semua anugerah untuk pencapaian perubatan adalah mereka yang "mematuhi" dengan besar farmaseutikal dan peralatan perubatan. Orang-orang yang benar-benar telah menemui cara terbukti, sedang deprecatingly mislabeled "perubatan alternatif," doktor atau ahli sains.

Tetapi bagi mereka yang telah menggunakan dan mendapat manfaat daripada "perubatan alternatif" pengetahuan, mendapatkan semula kehidupan mereka kembali daripada "rahang kematian," selama-lamanya berterima kasih gergasi yang berdiri terhadap berperikemanusiaan, tamak dan penipuan perubatan moden.

Dr. Cassie, Dr. Rife, Dr Hulda Clark dan lain-lain lagi adalah wira sebenar "perubatan moden." Penganiayaan orang-orang yang dikasihi dan penyayang hanya disaingi oleh pembunuhan itu secara terang-terangan untuk menutup mulut orang-orang yang bersuara menentang sebarang ketidakadilan.

Pembohongan terus dilakukan di dunia dan orang awam Amerika kerana propaganda dan "kejahilan pembutaan" orang begitu meluas.

Mengekalkan tuduhan dusta perubatan, bahawa mereka, dan mereka sahaja yang mempunyai cara yang terbaik dan satu-satunya cara yang berkesan untuk menangani sebarang isu kesihatan. Belum lagi, kempen besar berterusan untuk ejekan dan olok-olok, apa-apa rawatan alternatif untuk penyakit atau masalah kesihatan, sebagai "tidak berkesan" dan membuang masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar