Jangan sekali-kali Sebelum Seen Rawatan ITP

Jangan sekali-kali Sebelum Seen Rawatan ITP

Bayangkan dapat menyelesaikan daripada semua rawatan alternatif yang anda membaca di internet? Ia boleh menjadi begitu mengelirukan kadang-kadang. Sesetengah orang menggunakan rawatan ITP semulajadi menyangkal diri sendiri banyak kali. Anda juga boleh pergi ke laman web dan forum dan mencari percanggahan juga. Ada yang mengatakan mereka semakin baik menggunakan fulan rawatan, manakala yang lain akan mengatakan anda tidak perlu menggunakan rawatan tertentu kerana ia contraindicated.

Satu contoh penggunaan Pycnogenol sebagai Rawatan ITP. Ada yang mengatakan mereka melihat banyak peningkatan selepas menggunakannya manakala laman web yang sama berkata ia adalah contraindicated untuk digunakan. Siapakah yang anda percaya? Jadi apa yang perlu anda ambil? Juga darah, Goji atau Noni Juice, Aloes, Vitamin C, herba Cina? Masalah itu tidak berakhir di situ. Katakan anda membuat keputusan untuk mengambil ubat tertentu. Bagaimana anda tahu berapa banyak yang perlu diambil untuk menjadi berkesan bagi keadaan peribadi anda? Lihat apa yang saya maksudkan?

Jika anda terus membaca saya pasti saya akan dapat menjelaskan sekurang-kurangnya sebahagian daripada isu ini. Ini sebenarnya satu titik kontroversi dan tidak ada cara yang saya akan dapat menangani segala-galanya hanya dalam satu artikel. Jadi siapa tahu, mungkin saya akan melakukan beberapa rencana mengenai perkara ini.

Apa yang saya akan berkongsi dengan anda, saya tidak pernah melihat mana-mana sahaja di internet dengan sedikit pengecualian. Saya telah melihat keping di sana sini. Tetapi saya jarang melihat orang meletakkan keping bersama-sama ke dalam satu program keseluruhan untuk menangani semua aspek platelet rendah. Sudah tentu, saya hanya akan memberi anda ringkasan. Tidak ada cara yang saya boleh meletakkan semua ini dalam satu artikel. Seperti yang anda tahu, ITP adalah penyakit kompleks. Dan yang lebih kompleks jika kamu beriman kepada pandangan holistik kesihatan.

Untuk mengelakkan daripada membuat artikel ini terlalu panjang, saya akan cuba mendapatkan ke titik. Pertama, anda mesti menyerang semua faktor yang terlibat dalam Trombositopenia dapat tampil dengan rawatan ITP berkesan. Sebelum kita pergi, ingatlah senantiasa untuk berunding dengan doktor yang berpengetahuan dalam perubatan semula jadi sebelum cuba untuk berbuat apa-apa sendiri. Ini bukan satu permainan. ITP adalah penyakit yang serius dan memerlukan pengawasan perubatan dan naturopathic.

Sekarang saya mendapat bahawa keluar dari jalan, marilah kita meneruskan.

Satu rawatan yang mencukupi untuk ITP harus mempunyai sebagai matlamat berikut (ini adalah senarai sebahagian):

1. Sekiranya menyediakan phytotonutrients yang menghilangkan molekul oksigen yang tidak baik yang memusnahkan platelet.
2. Sekiranya tidak merangsang sistem imun tetapi memodulasi ia. Dalam erti kata lain ia menghalang tubuh daripada memusnahkan lebih platelet tanpa merosakkan seluruh organ-organ.
3. Sekiranya meningkatkan keabnormalan pencernaan seperti sindrom usus bocor, bakteria dalam usus, penyerapan, penghadaman dan penyingkiran isu.
4. Sekiranya meningkatkan imuniti penghadaman
5. Sekiranya menangani isu alahan ditangguhkan jika terdapat bukti bahawa ini wujud dalam kes anda
6. Sekiranya menghapuskan makanan yang merosakkan kesihatan secara umum
7. Sekiranya menyekat keradangan di dalam badan.
8. Sekiranya menggunakan nutrisi dan herba yang boleh mengawal tanda-tanda dan gejala ITP
9. Sekiranya termasuk herba yang mempunyai kesan steroid tanpa kesan sampingan.

Well. Saya tahu beberapa perkara yang disebutkan di atas mungkin baru kepada anda. Tetapi berhati-hati untuk artikel saya yang lain kerana saya akan menangani setiap salah satu daripada aspek Trombositopenia. Ini hanyalah sebahagian senarai tetapi saya percaya bahawa saya dialamatkan yang paling penting.

Kesimpulan: Untuk Rawatan ITP berkesan, anda perlu melakukan perkara-perkara dengan bijak dan mendekati masalah ini dengan pandangan yang lebih seimbang dan tidak hanya mengambil satu ubat di sana sini. Anda tidak akan berjaya dengan cara itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar