Menggunakan Herba Sebagai Menyembuhkan Jangkitan Yis

Menggunakan Herba Sebagai Menyembuhkan Jangkitan Yis

Herba telah digunakan untuk generasi akan merawat pelbagai penyakit dari cedera kulit untuk ulser perut. Dan salah satu aplikasi yang lebih berkesan herba seperti penawar jangkitan yis, keberkesanan yang mana telah terbukti berkali-kali oleh bukti saintifik dan anekdot. Caranya adalah dengan menggunakan herba ini dengan cara yang betul bagi memastikan bahawa jangkitan yis dan gejala tidak berulang.

Bercakap gejala, jangkitan yis boleh dikesan dengan pelbagai tanda-tanda fizikal bergantung kepada kawasan ia terletak. Sebagai contoh, jangkitan yis faraj nyata itu sendiri melalui luar biasa pelepasan faraj putih dan tebal yang mungkin atau mungkin tidak mempunyai bau hanyir , gatal-gatal yang teruk dan terbakar di kawasan bunyi bibir dan ruam kulit yang menyakitkan terutama ketika membuang air kecil atau terlibat dalam seks.

Anda boleh menggunakan herba sebagai penawar jangkitan yis dalam tiga cara - teh herba, suppositories herba dan douches dan kapsul herba. Selain daripada menjadi berkesan, herba tidak akan memburukkan lagi simptom anda kerana ia tidak mempunyai kesan sampingan apabila digunakan dengan betul, apatah lagi bahawa herba yang sangat murah berbanding dengan ubat-ubatan farmaseutikal.

Bagi yang berkesan teh herba campuran, anda perlu campuran 2 bahagian setiap daun raspberry, bijaksana, dan mullein bersama-sama dengan ¼ sebahagian daripada goldenseal. Ini adalah baik untuk kira-kira satu liter air, yang anda hanya boleh meningkatkan secara berkadar terus apabila anda ingin membuat lebih banyak teh ini menenangkan. Anda kemudiannya akan mendidih semua bahan-bahan selama 10 minit dan biarkan ia curam selama 20 minit lagi. Anda kemudiannya boleh memaniskan dengan hanya sedikit madu. Anda tidak perlu menggunakan gula kerana ia boleh menghalang rawatan yang berkesan untuk jangkitan yis anda.

Suppositories herba penawar jangkitan yis yang digunakan secara langsung ke kawasan jangkitan. Dalam banyak cara, perbuatan ini dengan cara yang sama seperti suppositories farmaseutikal dengan perbezaan yang baik - tiada bahan kimia sintetik yang tidak akan berkesan menyembuhkan jangkitan, tidak menyebut bahawa bahan-bahan yang berkata juga boleh memburukkan lagi gejala. Perlu diingat bahawa antibiotik di dalam suppositories farmasi-dibeli menyediakan persekitaran yang sesuai yang menggalakkan pertumbuhan yis.

Salah satu suppositories herba terbaik adalah bawang putih yang rendah hati tetapi berkuasa. Anda hanya mengupas satu ulas bawang putih, balut dalam sehelai pembalut menyerupai tampon buatan sendiri dan kemudian masukkan ke dalam faraj. Anda meninggalkan di sana selama 3 jam di kebanyakan dan kemudian menggantikan. Adakah ini selama 3 hari sehingga jangkitan itu reda.

Jika anda hidup gaya hidup yang sibuk, anda sentiasa boleh memilih untuk kapsul herba, di mana terdapat banyak jenis. Anda perlu bertanya kepada pakar herba untuk mengesyorkan jenis terbaik untuk kes anda kerana herba berkesan penawar jangkitan yis, seperti ubat-ubatan farmaseutikal, adalah bergantung kepada jenis jangkitan yang anda ada pada masa ini.

Hanya untuk menamakan beberapa ini kapsul herba, anda boleh memilih daripada mur, Echinacea, goldenseal, elm yang licin, dan pau d 'arco, yang mempunyai ciri-ciri anti-virus dan anti-kulat. Anda perlu mengambil seperti yang diarahkan untuk hasil yang maksimum.

Ini ubat herba untuk jangkitan yis adalah lebih selamat dan lebih murah, apatah lagi yang lebih berkesan, daripada menggunakan bahan-bahan berbahaya seperti asid borik dan mengguna pakai amalan berbahaya seperti diet air dan buah-buahan. Anda mesti memilih 100 peratus selamat, semulajadi dan berkesan penawar jangkitan yis sebaliknya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar