Apakah Diet Terbaik Untuk Candida?

Apakah Diet Terbaik Untuk Candida?

Candida dan pertumbuhan sejak yis adalah salah satu masalah kesihatan penyebaran paling luas dalam dunia hari ini. Amerika Utara mempunyai sejumlah besar obesiti dan tumbuh pada kadar yang membimbangkan. Ia harus datang tidak mengejutkan bahawa lebih 90% daripada orang yang kelebihan berat mempunyai pertumbuhan lebih yis dalam sistem mereka, (Candida).

Apakah diet yang terbaik untuk Candida?

Saya pergi pada diet kemalangan makan apa-apa tetapi kentang, spageti, roti doh masam dan banyak beras. Sekali dalam seketika saya fikir saya akan membuang dalam beberapa spam atau mungkin hamburger. Tetapi anda mendapat gambar, diet saya adalah dahsyat. Selepas berbulan-bulan makan dengan cara ini, saya tercetus dengan ruam merah sedikit dibangkitkan di seluruh dada saya dan paha saya, juga di tangan saya (jari) dan lengan.

Selepas pergi ke doktor banyak kali dan tidak mempunyai apa-apa nasib dengan krim mereka memberi saya, saya mendapat talian dan mula menyelidik gejala saya mempunyai. Satu minit saya fikir saya mempunyai kudis; selepas beberapa minit saya fikir saya mempunyai ekzema. Apa mimpi ngeri.

Akhirnya, selepas minggu dan minggu semua rawatan dan ubat-ubatan saya cuba, saya tahu bahawa diet Candida adalah apa yang saya perlu lakukan. Mengambil ubat-ubatan preskripsi untuk menghilangkan jangkitan yis akan bekerja untuk beberapa orang kadang-kadang tetapi hanya akan melemahkan sistem imun anda, dan sebagai balasan jika anda tidak menonton diet anda kembali lagi dan lagi.

Ia adalah satu fakta yang telah terbukti bahawa orang-orang yang membersihkan Candida akan kehilangan mana-mana antara 10 dan £ 25 segera. Selama anda melekat peraturan Candida membersihkan kamu akan terus kehilangan berat badan. Saya kehilangan kira-kira 20 pound dalam 4 bulan ke atas diet, dan ia sentiasa sukar bagi saya untuk menurunkan berat badan dan seluruh hidup saya.

Menghapuskan gula dan bijirin diproses daripada diet saya adalah dua perkara utama saya memotong daripada diet saya sebelum saya mula melihat apa-apa peningkatan dalam gejala saya.

Mengawal raksasa ini sebelum ia sampai ke keluar dari tangan.

Diet yang Sangat Candida

Tidak ada komentar:

Posting Komentar