Membuat Kes Untuk Memilih Rawatan Herba Asli

Membuat Kes Untuk Memilih Rawatan Herba Asli

Rawatan herba semulajadi untuk menggalakkan kesihatan dan mencegah penyakit sudah pasti sesuatu yang kebanyakan rakyat Amerika sekurang-kurangnya harus mempertimbangkan. Terdapat peluang yang baik bahawa dengan mengguna pakai pendekatan yang lebih semula jadi kita sebagai satu kumpulan akan mengurangkan melambung kos penjagaan kesihatan dan kesihatan keseluruhan kebanyakan rakyat Amerika akan bertambah baik.

Tuntutan berani. Mari kita lihat beberapa fakta untuk menyampaikan tuduhan liar ini. Sebagai rakyat Amerika kita cenderung untuk berbelanja lebih daripada mana-mana negara lain untuk penjagaan kesihatan tetapi sebagai sebuah negara kami amat tidak sihat. Lebih 50 peratus daripada semua rakyat Amerika yang bekerja mempunyai penyakit kronik yang serius seperti penyakit jantung, penyakit arteri, artritis, tekanan darah tinggi, kanser, penyakit pundi hempedu, kencing manis, artritis reumatoid atau penyakit otak melemahkan seperti Alzheimer. Ironinya, ia hanya menjadi lebih teruk di kalangan penganggur, dengan kira-kira 70 peratus menghidap penyakit kronik. Anehnya, negeri dan persekutuan pekerja yang mencukupi yang mempunyai pelan manfaat penjagaan kesihatan yang terbaik adalah yang paling tidak sihat dalam kategori pekerja.

Apa yang lebih membimbangkan mengenai bilangan adalah bahawa nombor-nombor ini tidak termasuk mereka yang melebihi 65. saya akan memberikan anda hanya satu stat sebelum kita bergerak ke atas. Kira-kira 45 peratus orang dewasa 65 tahun atau lebih tua mengalami tekanan darah tinggi.

Ironis kan bahawa kita mempunyai beberapa doktor yang terbaik dan kaedah rawatan yang paling maju diketahui oleh manusia tetapi kesihatan kita secara keseluruhan adalah amat dahsyat. Ini hanya boleh bermakna bahawa kita telah menjadi bergantung kepada ubat reaktif daripada pencegahan, termasuk perubahan gaya hidup dan kaedah rawatan herba semula jadi.

Pada ketika ini, ia adalah sukar untuk mengetahui jalan yang benar untuk mengambil, dan tidak pernah telah ada contoh yang lebih baik daripada ini daripada Terry rakan-Ku yang di awal 50-an dan mengambil masa sepuluh ubat sehari.

Beliau baru-baru bertanya kepada saya tentang rawatan herba semulajadi untuk masalah kolesterol yang tinggi. Saya memberitahu beliau bahawa terdapat beberapa pilihan yang berpatutan sangat baik tetapi dia perlu menyemak dengan doktor untuk mengetahui sama ada bahan-bahan herba semula jadi akan selamat untuk mengambil dengan yang lain sembilan ubat-ubatan. Ia berunding dengan doktor yang tegas dinasihatkan terhadapnya. Jadi pada ketika ini dia sedar bahawa ubat-ubatan yang dia sedang membuat dia berasa kurang daripada cemerlang tetapi hanya tidak tahu apa yang perlu dilakukan mengenainya, dan secara jujur ​​saya tidak sama ada.

Ramai rakyat Amerika berada dalam situasi yang sama dengan Terry mana kesihatan mereka adalah lemah dan kebergantungan kepada ubat-ubatan preskripsi sudah sampai ke tahap di mana mereka mempunyai beberapa pilihan rawatan herba semula jadi yang baik.

Tetapi ada juga satu lagi segmen yang masih sihat cukup untuk membuat perubahan dalam kedua-dua pelan rawatan dadah dan gaya hidup mereka. Untuk ini rakyat Amerika mengingati ubat semula jadi herba untuk masalah yang sama seperti tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi adalah sesuatu yang bernilai mengingati. Dengan bekerja dengan doktor anda untuk mencari cara-cara yang bijak untuk menggabungkan rawatan herba semula jadi atau rawatan dengan senaman, diet dan pengubahsuaian gaya hidup lain yang anda mungkin boleh mengelakkan nasib yang telah dialami oleh kawan saya Terry, meletakkan anda di atas jalan untuk meninggalkan barisan daripada kronik yang tidak sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar