Gejala Apendisitis dan Rawatan Homeopati Its

Gejala Apendisitis dan Rawatan Homeopati Its

Tanda-tanda luas apendiks termasuk sakit yang mungkin bermula di rantau pusat anda, kemudian bergerak ke bawah ke bahagian perut bawah kanan anda, loya, muntah-muntah dan mungkin demam. Demam biasanya sedikit orang dewasa, tetapi lebih sengit dalam kanak-kanak.

Tanda-tanda yang lebih halus termasuk sakit yang berterusan, yang lebih baik daripada tekanan gunaan, dan apa yang disebut sebagai tekanan semula. Iaitu, tekanan tangan digunakan untuk kawasan itu, kemudian dengan cepat dikeluarkan. Kesakitan yang dialami pada penghapusan tekanan.

Gejala-gejala ini boleh dikelirukan dengan penyakit lain, seperti buah pinggang, pundi hempedu, ovari dan mengandung. Mereka juga boleh menjadi keliru dengan permulaan radang paru-paru dan artritis reumatoid.

Walaupun diagnosis yang betul penyakit adalah penting di kalangan perubatan, ia tidak penting untuk rawatan homeopati.

Untuk mencari ubat homeopati yang paling sesuai, salah satu yang akan bekerja untuk meningkatkan sistem imun anda, supaya anda boleh menyembuhkan anda, anda hanya perlu gejala yang unik. Kemudian anda mencari ubat yang sesuai dengan gejala gambar dan bingo yang sama. Keputusan bercakap untuk diri mereka sendiri.

Oleh itu membolehkan melihat gambar gejala ubat homeopati yang didakwa oleh Roger Morrison MD, untuk menyelesaikan kira-kira 70% daripada orang-orang yang menunjukkan tanda-tanda apendiks.

sakit adalah buruk bagi gerakan yang sedikit
kesakitan yang lebih teruk di sekitar 09:00
sakit adalah lebih baik untuk tekanan, seperti tekanan tangan atau berbaring di bahagian yang terjejas
anda mempunyai membran mukus kering
anda mempunyai dahaga yang besar tetapi pada jangka masa yang tidak kerap
anda sedang marah apabila diganggu, lebih suka untuk tidak diganggu dan tenang
Jika anda boleh mengambil sekurang-kurangnya tiga daripada gejala tama daripada Bryonia disenaraikan, maka ia akan mungkin sama sekali menyelesaikan semua gejala-gejala anda apendiks, sama ada itu adalah masalah atau tidak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar