Khas Herba Cina Rare Membantu kesihatan kardiovaskular!

Khas Herba Cina Rare Membantu kesihatan kardiovaskular!

Adakah terdapat herba Cina Superior untuk membantu peredaran darah dan kardiovaskular Kesihatan? YES, tetapi pertama Hanya mengatakan TIDAK! Jika anda mementingkan kesihatan kardiovaskular anda dan menghargai Kesihatan Peredaran anda maka anda akan mahu tahu mengenai NO, nitrik oksida.

Dalam tubuh ia berfungsi sebagai utusan kimia, menghantar dan menerima isyarat yang mengawal fungsi sel. Ia harus tidak, bagaimanapun, boleh dikelirukan dengan oksida N2O-nitrus, "gas ketawa" anestetik. Tidak diketahui dalam dunia saintifik sebelum 1998 ia kini dianggap sebagai salah satu daripada molekul yang paling penting dalam menjadi sihat. Ia juga adalah tidak kira ketawa dan dipercayai menjadi kunci dalam mengekalkan kesihatan yang sempurna demikian, ia akan membuat anda tersenyum!

Jadi bagaimana satu meningkatkan bekalan badan mereka molekul ini penting NO, nitrik oksida?

Dengan membuat beberapa pilihan gaya hidup, termasuk:

Gaya Hidup Seimbang
Senaman yang kerap
Makan makanan yang sihat
Mengelakkan tembakau dan berbahaya perangsang
Tambahan dengan peredaran betulkan
Ia kini percaya bahawa faktor utama dalam tetap sihat sebahagian besarnya bergantung kepada tahap oksida nitrik anda. Para penyelidik telah mendapati cara untuk meningkatkan peredaran darah dengan herba Cina yang dikenali sebagai Jiaogulan. Perdana Jiaogulan penyelidik, Dr.Jialiu Liu, Profesor Patologi di Guiyang Medical College, China, belajar Jiaogulan selama 10 tahun. Penemuan mendedahkan beberapa kualiti yang luar biasa dalam herba ini oriental. Dalam satu kajian Dr.Liu mendapati bahawa dalam tempoh 30 hingga 50 minit pengambilan herba ini Perdana perubatan adaptogenic, ia akan meningkatkan peredaran dengan ketara. Saponin gypenoside bioaktif Jiaogulan secara langsung merangsang pembebasan molekul pada dinding arteri. Apabila ia dilepaskan dalam saluran darah terdapat peningkatan yang diukur peredaran darah dan peredaran mikro terutamanya dalam kapilari makan sel-sel individu dengan hasil bersih yang peredaran yang lebih baik!
Sekarang dalam 80-an Dr Liu dengan pasukan saintifik yang memenangi anugerah dibangunkan perdana Jiaogulan tonik herba Cina yang dikenali sebagai Jule of the Orient! Jadi, jika anda sedang mencari untuk mengoptimumkan tahap oksida nitrik anda, kemudian hanya mengatakan TIDAK ... dengan mengatakan YA kepada Jule a!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar