Cinta Bekerja Out? Anda akan Cinta Homeopati

Cinta Bekerja Out? Anda akan Cinta Homeopati

OUCH !! Splin shin, sakit otot, pergelangan kaki terseliuh, dehidrasi, keracunan matahari. Anda tahu rutin. Seseorang itu boleh mengambil ubat tahan sakit, penenang otot dan sebagainya, tetapi mengapa menambah beban toksik apabila matlamatnya adalah untuk lagu denda badan, tidak membebankan itu?

Pertimbangkan homeopati. Ia mempunyai reputasi di kalangan tokoh-tokoh sukan yang berpengetahuan untuk melegakan sakit, mengurangkan bengkak dan meninggalkan pesakit dengan rasa kesejahteraan. Dan ini dilakukan tanpa kesan sampingan.

Jangan salah faham. Saya tidak menyokong merawat kecederaan serius tanpa bantuan seorang profesional perubatan yang terlatih. Saya menyeru kepada pelajar-pelajar saya, bagaimanapun, untuk menyedari kemampuan mereka untuk merawat pelbagai penyakit sehari-hari dengan kaedah perubatan yang paling berkuasa di dunia. Homeopati adalah, disiplin dihormati perubatan diterima digunakan di seluruh dunia di hospital-hospital dan klinik. Di England, hampir 40% daripada doktor pakar homeopati dan mereka yang tidak, sering merujuk pesakit kepada orang-orang yang. Malangnya, ia tidak digunakan dalam perubatan Amerika sejak kematiannya akibat daripada isu-isu politik dan kewangan.

Dengan pembelian homeopati kit kecil yang kos sekitar $ 150, sebuah buku homeopati mudah, CD atau pendek tele-seminar, seseorang boleh merawat kecederaan sukan yang paling atau sekurang-kurangnya mendapatkan kerja yang dimulakan sebelum melihat penyedia penjagaan kesihatan profesional. Jika kecederaan memerlukan penjagaan yang muncul, anda akan tahu hanya yang ubat untuk mengambil dalam perjalanan ke hospital. Ramai pelajar saya telah melaporkan bahawa mereka adalah cukup baik untuk pulih dalam tempat letak kereta di hospital kerana ubat yang bekerja cepat dan berkesan. Walaupun selepas lawatan bilik kecemasan, ubat homeopati yang dipilih kerap akan mempercepatkan pemulihan dan mengurangkan kesakitan.

Ambil Arnica montana, misalnya. Untuk buku lali terseliuh, ubat homeopati ini telah terbukti untuk mengurangkan kesakitan dan bengkak dalam masa beberapa minit untuk jam. Dan jumlah masa untuk menyelesaikan kecederaan biasanya akan berkurangan sebanyak 50%, melaporkan pakar homeopati yang besar. Walaupun anda membuat keputusan untuk membeli hanya satu ubat dan bukannya kit ramai, wang anda akan dibelanjakan dengan baik pada botol kecil Arnica montana 200. Untuk sekitar $ 15 US, anda akan mempunyai ketenangan fikiran untuk tumpahan seterusnya. Ini adalah alasan yang cukup untuk menyimpan botol dalam gear perkhemahan anda atau beg sukan.

Arnica dianggap sebagai analgesik selepas trauma, namun ini menjual kuasa ini terlalu pendek. Ia adalah ubat perdana sebarang kecederaan mekanikal seperti gegar otak, anggota badan yang rosak, kecederaan kepada tisu lembut dan juga kesakitan selepas pembedahan dan bengkak. Apabila katil yang berasa terlalu keras, walaupun lama selepas kecederaan, memikirkan Arnica montana. Ia adalah yang sangat baik ubat kecederaan sukan kedua-dua untuk kecederaan seperti patah tulang dan juga mereka kerana terlalu digunakan. Walaupun arthritis flare-up boleh lega dengan dos beberapa atau tempoh 3-5 hari bernilai Arnica. Ia juga akan menangani kecederaan angsa-telur ke kepala atau hematoma untuk bahagian lembut seperti paha. Bengkak dan kesakitan akan tenang dalam tempoh yang singkat. Ia akan menyerap trauma, mengeluarkan sensasi lemah selepas kecederaan, dan meletakkan pesakit dalam keadaan seimbang.

Sama ada untuk kecederaan ringan atau yang memerlukan rawatan perubatan, homeopati boleh menyerap kejutan, mengurangkan dan sering membuang pendarahan, mengurangkan ketakutan, kebimbangan dan kesakitan dan meletakkan cedera dalam keadaan yang lebih baik. Ubat penahan sakit juga boleh ditinggalkan dengan penggunaan yang betul ubat. Bengkak dan penyembuhan akan disegerakan. Walaupun jangkitan akan disimpan di teluk dengan Arnica Montana. Putera Charles dari England, pesaing polo gemar, telah didengar menggalakkan rakan sepasukan untuk menggunakan Arnica selepas kejatuhan jahat. Cadangan bangsawan beliau adalah salah seorang yang penuh dengan komitmen keluarga kerajaan untuk homeopati.

Saya menyeru kepada orang-orang yang hidup mewah aktif, atau yang hanya mencari kelegaan daripada kejadian yang tidak diingini hidup dan tumpahan, untuk memeluk homeopati. Ia adalah cara atlet yang mempunyai minda ke arah kesihatan secara keseluruhan.

Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan pendidikan sahaja dan tidak boleh dianggap sebagai nasihat perubatan. Pembaca digalakkan untuk membuat pertanyaan bebas dan untuk mendapatkan nasihat daripada pembekal penjagaan kesihatan berlesen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar