Buah Pinggang Asli Pembuangan Stone - Doktor Disimpan Rahsia Terbongkar!

Buah Pinggang Asli Pembuangan Stone - Doktor Disimpan Rahsia Terbongkar!

Semula jadi penyingkiran batu karang adalah lebih daripada minum air yang banyak. Saya telah mendengar kenyataan ini banyak kali oleh masa depan pelanggan. "Doktor saya memberitahu saya untuk minum air yang banyak untuk mengepam batu saya tetapi ia TIDAK bekerja!"

Jangan salah faham, minum air yang banyak adalah amat penting untuk mengubati batu karang tetapi terdapat banyak ubat-ubat lain yang anda juga boleh cuba. Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa rahsia doktor anda sepatutnya memberitahu anda tetapi tidak. Malangnya, banyak amalan perubatan barat telah memilih untuk menjauhi kesihatan semula jadi; walaupun ia bermakna tidak mengesyorkan rawatan semula jadi yang benar-benar berfungsi!

Mari kita bermula di buah pinggang semula jadi rawatan penyingkiran batu anda!

Cara Terbaik untuk menghapuskan batu karang

1. Jangan lalai dalam air! Walaupun anda mungkin telah menemui kejayaan dengan hanya minum air, anda masih perlu untuk menjaga pengambilan harian anda sehingga sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari. Air menyimpan buah pinggang mansuhkan. Walaupun hanya 1 dalam 10 batu memerlukan lebih sedikit daripada air, anda masih perlu minum banyak daripadanya. Ramai doktor menyarankan alternatif air suling kerana menjadi mineral percuma! Benar-benar tulen!

2. serat dan serat larut air adalah sangat penting. Anda perlu makan sekurang-kurangnya beberapa salad sehari (bayam adalah yang terbaik). Anda juga perlu makan sekurang-kurangnya 6-7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari. Bijirin atau karbohidrat anda semua harus bijirin penuh dengan kandungan serat yang tinggi (lihat label).

3. asid fosforik hadir dalam minuman tertentu dan juga merupakan cara yang baik untuk memulakan melarutkan batu kalsium berasaskan. Batu-batu biasanya kalsium berasaskan yang boleh dibubarkan dengan mudah.

4. Senaman juga penting kerana beralih. Peralihan adalah apabila badan anda akan beralih dan benar-benar membolehkan batu-batu menjadi lebih cenderung untuk lulus. Kebanyakan batu akan berlalu selepas program senaman yang sederhana. Oleh itu, pergi bahawa berjalan kaki setiap hari!

5. Akhir sekali, makan sihat! Terdapat banyak 'tidak baik' gaya hidup yang kondusif untuk batu karang. Mengelakkan ini! Sebagai contoh, makanan gula yang tinggi boleh membuat anda lebih cenderung untuk membangunkan batu. Berat badan berlebihan juga boleh meletakkan anda pada risiko. Tidak mendapat air yang mencukupi setiap hari juga risiko!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar